Opis
Obsługa Google Ads z Budżetem 2000 złotych
Stworzenie Kampanii Reklamowej wraz z reklamami, optymalizacja oraz obsługa Google Ads z budżetem 2000 zł. Sprawdzenie potencjału fraz oraz konkurencji.
Budżet jest finansowany:
- z karty debetowej/kredytowej Zleceniodawcy poprzez automatyczne pobory bezpośrednio na konto reklamowe
- lub karty debetowej/kredytowej Zleceniobiorcy, po wcześniejszym wystawieniu i opłaceniu faktury VAT przez Zleceniodawcę.
Wszystkie potrzebne dane do wykonywania usługi będą do uzupełnienia przy składaniu zamówienia. Na adres e-mail podany w formularzu danych kontaktowych przy składaniu zamówienia zostanie przesłana umowa na czas nieokreślony oraz faktura VAT.
Google Ads – reklama w wyszukiwarce
Dzięki reklamom Google Ads (dawniej AdWords) potencjalni klienci mogą znaleźć Twój produkt lub usługę dokładnie wtedy, gdy ich potrzebują. To dla Ciebie wyjątkowa okazja sprzedażowa i okazja do wypromowania Twojej marki wśród użytkowników internetu, którzy są naprawdę zainteresowani Twoją firmą. Reklamy Google to najbardziej elastyczne i mierzalne formy reklamy – wysyłasz je w dogodnym dla siebie czasie i płacisz tylko za opinie klientów – klikając w reklamę, oglądając wideo lub dzwoniąc bezpośrednio z wiadomości. Ty decydujesz, w jaki sposób dotrzesz do klientów za pomocą kampanii reklamowych Google Ads. Możesz wybierać spośród internetowych reklam tekstowych w wyszukiwarce, reklam graficznych, reklam wideo w YouTube lub reklam na telefony komórkowe, które mają pojawiać się w Twoich aplikacjach. Niezależnie od tego, jaką metodę reklamy wybierzesz, masz stały wpływ na koszty. Możesz mierzyć wpływ, wypróbowywać różne wyświetlenia reklam i cały czas zdobywać nowych klientów.
Google Ads – formy rozliczania
Google Ads, do niedawna znany jako Google AdWords, to system marketingowy oferowany przez Google od 2000 roku. Umożliwia wyświetlanie reklam w postaci linków sponsorowanych, które pojawiają się w sieci wyszukiwania Google, a także reklam graficznych lub filmów reklamowanych za pomocą Google AdSense w sieci Google. Reklamy i obsługa Google Ads z budżetem 2000 zł mają bardzo szerokie spektrum. Możesz je dostosować pod względem demograficznym i geograficznym oraz wysyłać wiadomości do osób o określonych zainteresowaniach i zamiarach, wyszukiwać określone problemy lub odwiedzać określone miejsca i kanały w YouTube. Reklamy przesłane za pośrednictwem Google Ads są rozliczane na kilka przykładowych sposobów:
- CPC (Cost Per Click) – Koszt za kliknięcie w reklamę
- CPM (Cost Per Mille) – koszt za 1000 wyświetleń reklamy (dotyczy reklam wyświetlanych w sieci Google)
- CPV (Cost Per View) – koszt wyświetlenia reklamy (do konfiguracji kampanii wideo)
Formaty kampanii reklamowych Google Ads i powiązane dane zależą od celów biznesowych firmy i branży, którą reprezentuje.
Obsługa Google Ads z Budżetem 2000 zł
Kampanie reklamowe i obsługa Google Ads z budżetem 2000 zł mogą zawierać różne typy reklam. Twój typ zostanie wybrany zgodnie z celami, które chcesz osiągnąć dzięki marketingowi internetowemu. Twoim celem może być sprzedaż, przekonanie ich do kontaktu z Twoją firmą lub zwiększenie zakresu i świadomości Twojej marki.
Cel określa format:
- możesz wybrać reklamy tekstowe w przeglądarce (linki sponsorowane)
- reklamy graficzne (napisy, reklamy niestandardowe, reklamy powtórzone)
- reklamy wideo na YouTube
- reklamy produktów umożliwiających bezpośredni zakup
- czy reklamy mobilne w aplikacjach.
Kampanie Google Ads (AdWords) oferują szeroką gamę funkcji, które pomogą Ci dotrzeć do docelowych odbiorców w najbardziej przystępny sposób.
Reklamy w wyszukiwarce – akceptuje zwykły tekst (linki sponsorowane). Przeznaczony jest dla klientów poszukujących konkretnego produktu lub usługi w czasie rzeczywistym – odpowiada na potrzeby, dzięki swojej wydajności jest bardzo wysoki. Znane również jako: płatne wyszukiwanie, płatne linki promocyjne, linki sponsorowane lub płatne wyniki wyszukiwania. Zawiera 3 nagłówki (dwa podstawowe i trzeci, opcjonalny), adresy URL, opisy i załączniki.
Google Ads – zalety kampanii reklamowej
Jakie są zalety kampanii w sieci wyszukiwania? Obsługa Google Ads z budżetem 2000 zł to możliwość dotarcia do potencjalnych klientów, którzy szukają konkretnych produktów lub usług. Elastyczność w dostosowywaniu dziennych i długoterminowych efektów dostosowań budżetu (model CPC – koszt kliknięcia). Możliwość optymalizacji kampanii Google Ads na każdym potencjalnym poziomie, dane biznesowe. reklam typu „Tylko połączenia”, aby umożliwić klientom bezpośredni kontakt z wyszukiwarką. Możliwość wyświetlania reklam w Mapach Google i możliwość wyświetlania reklam w sieci partnerów wyszukiwania. Zaawansowane słowa kluczowe pasujące do modeli Zaawansowane opcje dostosowywania elastyczności kampanii wykorzystują automatyczne Tworzenie reklam (dynamiczne nagłówki, automatyczne dodatki).
Opinie
Na razie nie ma opinii o produkcie.