FAQs

Najważniejsze Pytania i Odpowiedzi

Co to jest IncroMedia?
Agencja Interaktywna IncroMedia to agencja zajmująca się Marketingiem Internetowym przedsiębiorstw w całej Polsce oraz za jej granicami. Skupiamy się głównie na działaniach SEO i SEM, czyli tworzeniu i optymalizacji stron pod kątem wyszukiwarek oraz płatnych działań i kampanii reklamowych w internecie.
Właścicielem jest Paweł Machoś.
Co to jest GoogleAds Sklep i jak działa?
Sklep GoogleAds to platforma, na której można nabyć usługi w formie produktu, podobnie jak np. w banku. Jest to duże ułatwienie przedstawienia oferty działań IncroMedia oraz wykonanie pierwszego kroku jakim jest sprawdzenie cen, opisu usług czy w końcu dokonania płatności.
Potencjał sklepu jeszcze jest do zgłębienia ale na tą chwilę po zakupie pierwszego produktu, dalsza komunikacja z dedykowanym specjalistą SEO jest przenoszona poza platformę sklepu na indywidualne ścieżki komunikacji.
Co to znaczy, że cena jest całkowita?
Jest to całkowita cena produktu, która będzie widniała na fakturze – innymi słowy brutto.
Co zawiera w sobie umowa?
Umowa na usługi abonamentowe jest na czas nieokreślony z minimalnym okresem trwania 3 miesięcy.
Umowa na usługi jednorazowe/pojedyncze, ma termin zależny od usługi.
Każda umowa zawiera w sobie zapis, że faktura może nie być wystawiona bez przerywania współpracy, jeżeli nie widać efektów pracy (przy pozycjonowaniu, w postaci wzrostów pozycji pozycjonowanych fraz) lub Zleceniodawca subiektywnie nie jest zadowolony ze współpracy.
W większości umów mamy wpisany frazy, które pozycjonujemy lub na których się skupiamy.
Resztę regulują przepisy cywilno-prawne.
W końcu Usługa czy Produkt (fizyczny)?
Na tej platformie, która jest sklepem internetowym, usługa jest traktowana jako produkt. Jest to wciąż ta sama usługa jak dotychczas, z tym, że na początkowym etapie zamawiania jej jest nazywana wirtualnym produktem.
W związku z tym odpadają nam wszelkie koszty związane z dostawą.
Kiedy dostanę umowę i fakturę?
W terminie do 2 dni roboczych od zaksięgowania przelewu otrzymają Państwo wypełnioną i podpisaną przez nas umowę wraz z opłaconą fakturą.
Kolejne faktury będą wysyłane co miesiąc w ten sam dzień roboczy na podany adres e-mail.
Czy co miesiąc muszę dokonywać tu zakupów?
Platforma sklepu internetowego została stworzona przede wszystkim by ułatwić pierwszy kontakt i zakup usług. Dalsza współpraca odbywa się poprzez bezpośredni kontakt ze specjalistą.
Nie ma problemu jednak w dalszym korzystaniu ze sklepu. Potrzebne jednak jest odpowiednie oznaczenie zakupów jako “Stały Klient”, aby nie zaczynać pierwotnego procesu od początku.
Czy mogę kupić kilka sztuk tej samej usługi?
Tak. Będzie to jednoznaczne z opłaceniem kilku faktur w przód dla pojedynczej strony internetowej.
W przypadku zakupu kilku usług dla kilku stron www, prosimy o odpowiedni opis lub notatkę przy składaniu zamówienia. Jeżeli jednak czas na to pozwala, polecamy zrobić zamówienia dla każdej strony osobno.
Czy mogę kupić kilka usług na raz?
Tak, będzie to uwzględnione w ilości i rodzaju umów dla tej samej strony.
W przypadku różnych usług dla różnych stron www, polecamy nabyć je w osobnych zamówieniach lub bardzo dokładnie opisać to przy zamówieniu, aby uniknąć nieporozumień przy tworzeniu umów oraz wystawianiu faktur.

Jeśli jednak wszystkie usługi są związane z tylko jedną stroną internetową, proponujemy sprawdzić Zestawienie Pakietów Produktów.

Czy są możliwe zwroty pieniędzy?
Platforma naszego sklepu ma w ofercie usługi w formie produktów. Nie są to fizyczne produkty, które można zwrócić, lecz usługi opłacone na miesiąc w przód. Przesyłając wszystkie dane do umowy i faktury oraz opłacając ją, potwierdza się pełną świadomość działania i wyboru.
Mimo to nie spotkaliśmy się jeszcze z żądaniem zwrotu pieniędzy i nie mamy w tym doświadczenia. 🙂
Jeżeli występują wątpliwości przed dokonaniem zakupu, prosimy o wysłanie zapytania i upewnienie się w wyborze.
Czy mogę podpiąć kartę debetową/kredytową do konta?
Oczywiście. Można nią płacić, jak również przypisać kartę do konta w ustawieniach profilu.
Czy promocyjna cena obowiązuje przez całą umowę?
Promocyjna cena obowiązuje tylko przy pierwszej fakturze.
Jak mogę rozwiązać umowę i jakie są konsekwencje?
Wystarczy wysłać e-mail na adres agencja.incromedia@gmail.com. Rozwiązanie umowy nie ma żadnych negatywnych konsekwencji poza brakiem kontynuowania promowania marki w internecie. My natomiast kontynuujemy pracę do końca opłaconej faktury.

Nie znalazłeś potrzebnej odpowiedzi?

Jeżeli masz jeszcze pytania, napisz do nas!
Jeśli potrzebujesz pilnej odpowiedzi, zadzwoń!
X